Duben 2010

Skupinový liftík

29. dubna 2010 v 20:38
Tak nějak se poslední dny plácám v depkách. Není mi do skoku. I scrap jsem odložila a Isa přišla s naším liftíkem. Stránku jsem dostala do mailu. Ani otvírat jsem ji nemusela. Hned z náhledu jsem poznala mou oblíbenou Sandru. Doma jsem si ji prohlídla. Zrovna tuhle bych teda nevybrala. Sandra má naprosto dokonalé stránky, ale tahle mezi mé favority nepatří. Asi jsem s liftovanou stránkou věčně nespokojená ;-) Do 4 hodin od otevření jsem měla tu svou. Mám z ní radost. Sice mě nijak nenadopovala energií, ale zase jsem zjistila, že dokážu scrapovat, i když nemám vůbec náladu.

Tady je originál od Sandry:

liftsandra

A tady jsou stránky mých kolegyněk zleva: Haňule, Melina, Gabreta, Kiarka, Isobelka

liftikg

a stránka má - KETA:

10. měsíc

Děkuji za návštěvu a každý váš komentář.
Krásný víkend!!

První na Loiře

24. dubna 2010 v 21:08
Vlastně jsem touhle stránkou měla začít. Ale nikdy nescrapuji tak, jak bych měla, takže přichází na řadu až teď.

Angers je první zámek na Loiře, který jsme navštívili. Bylo už dost pozdě, když jsme ze St. Michel  do Angers dorazili. Trochu jsme se zdrželi sháněnín nové nabíječky na foťák, kterou nám v kempu ukradli. Na focení jsme ale dorazili v pravý čas. Takhle nádherně zalité sluncem Angers vypadalo ve 20.00 hod. Prošli jsme městečkem kolem napěchovaných kaváren až k hradu. Výhled byl nádherný. Stan jsme stavěli až po desáté hodině.

Stránka je asi nejprostší ze všech stránek zámků na Loiře. Času jsem s ní ale strávila dost. Nemohla jsem poskládat fotky. Měla jsem jich odsud víc a měly různý nádech podle toho, jak slunce zapadalo. Když jsem je konečně vybrala, zase jsem řešila, jak "nezabít" tu energii, která z fotek jde. No tak jsem tuhle stránku dělala celý včerejší večer ;-) Ale jsem spokojená. Až ji totiž za pár let nalistuju v albu, vybaví se mi ta atmosféra a o to mi při scrapu jde.  ;-)

Angers

Podkladový papír má broskvovou barvu. Líp se mi to vyfotit nepodařilo.  ;-)
Díky za vaše komentáře a návštěvu
Krásnou neděli!!

Chinon

23. dubna 2010 v 16:16
K zámkům na Loiře jsme dorazili ve čtvrtek večer. Prohlídli jsme si městečko Angers včetně hradu a v noci stavěli stan. Byli jsme hodně natěšení. Měli jsme v plánu zámků co nejvíc, ale nehrotit to a vše přizpůsobit situaci. Ráno jsme  už před osmou vyráželi z kempu. Za těch několik dní, kdy jsme skoro každý den balili a vybalovali stan, nám to zabralo jen chvilku. První na trase byl Chinon. Tam jsme byli už před devátou. Prý jsou poránu a v podvečer ty nejhezčí fotky ;-) Myslím, že z Chinonu opravdu jsou. Zastavili jsme u hradu u vinice, která mi přišla povědomá. Jako bych ten dům už viděla. Viděla. Tu malebnou scénu si půjčili do průvodce. Prošli jsme hrad, v městečku papírnictví ;-) a vyrazili směrem Chateau D´Azay-le-Rideau.

Tam nám trvalo, než jsme se dostali dovnitř, protože všude kolem zámku byly hradby. Prošli jsme zámeckou zahradu, interiéry, posvačili, pokochali a vyrazili směrem Villandry. Ty jsem ještě nescrapovala ;-)

Jsem zvědavá, jak se vám bude stránka Chinonu líbit. Manžel i syn mi tvrdí, že je prázdná. Mně nepřijde, ale možná to za pár dní uvidím jinak a něco do "toho prázdného místa" přidám. ;-D Rozhodně splňuje týdenní podmínku trhání ;-)

Chinon

Papír vzorovaný a journaling jsou fancy pantsa
Epoxy samolepka creative cafe
Brads hot off the press
kytičky prima
krucánek a písmena chipboard Šumava

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře
Krásný víkend

Znovu na Loiře

22. dubna 2010 v 20:08

Na Loiře jsme navštívili 10 zámků.

* Angers
* Chaumont
* Cheverny
* Chambord

Vyčleninili jsme si na to 48 hodin. (Angers jsme navštívili před setměním a z Chambordu odjížděli domů do ČR odpoledne)

Nečekali jsme, že jich stihneme tolik (Azay, Villandry, Chenonceau, Cheverny a Chambord i uvnitř), ale Káju to bavilo a nás taky.

Azay-le-Rideau

Kompozice není žádná bomba, ale co vymyslet s fotkami 10x15... A jestli se vám zdá, že zdobím čím dál méně, tak mně taky ;-D
Ještě musím dodat, že žádné fotky z Francie nejsou upravované. Takové barvičky tam opravdu byly. ;-)

Díky za návštěvu a vaše komentáře.
Krásný den

Mont St. Michel

21. dubna 2010 v 19:26
Francie mě baví. Vrací se mi nádherné vzpomínky a třeba ji do další dovolené udělám ;-)  Popořádku. Včera jsem toho měla tolik udělat...a zase jsem si sedla ke scrapu. Njn. Finišuji v práci se závěrkou a potřebuji relax. Sice takhle budeme bez závěsů hodně dlouho, ale budu v pohodě ;-D

Tahle stránka je taková strohá. Možná bych měla něco přidat. Ale já tak St. Michel viděla. Nádherný, působivý. Jako fatamorgana. Ale ... možná přísný.
Kvůli tomuhle místu jsme jeli až do Normandie. A rozhodně to stálo za to!!!

Mont St. Michel

Tak jdu aspoň na to žehlení, protože jinak zase zasednu k další rozdělané stránce ;-)

Cheverny

18. dubna 2010 v 22:00
Dnes byl den památek. My to oslavili nadprůměrně. Včera jsem byla s Kájou na našem krumlovském zámku na druhé trase, kterou jsem sice viděla, ale třeba uvnitř Plášťového mostu jsem nikdy nebyla. Tenkrát nebyl ještě zpřístupněn. Nádherná trasa. Doporučuji. Včera byla zdarma. Poté jsme jeli už celá rodina na Rožmberk, kde jsme prošli obě trasy včetně věže. Rožmberk je nádherný hrad. Jen ta průvodkyně mi to kazila. ;-) A dnes jsme se vydali na Hlubokou. Prošli jsme reprezentační prostory a byli na věži. Nádhera. Krásný víkend. Sluníčko to jen podtrhlo.

Takže není divu, že jsem včera na úkor ušití závěsů vytáhla fotky z dalšího zámku z Francie. Tentokrát Cheverny. Byl to předposlední zámek na Loiře, co jsme navštívili a první, který byl ještě před pár lety obývaný a zpřístupněný od sklepa až po půdu. Čtu hodně. A v hodně knihách ze současné doby hrdinové bydleli na zámku...nějak jsem si to v realitě nedokázala představit. Tenhle zámek mi to ukázal. ;-)

Cheverny

Podkladový papír je basic grey a journaling je Fancy Pants.
Chipboard nadpis a krucánek Šumava, stejně zlaté embos. razítko

Na skok do Francie

17. dubna 2010 v 18:25
Po dovolené ve Francii jsem se rozhodla, že tahle dovolená si rozhodně zaslouží třicítkové album. Njn tenkrát jsem ještě nevěděla, že k tomuto účelu mi mnohem víc sedí formát A4. Ale už jsem se tak rozhodla a od léta několik stránek udělala, takže to rozhodně neodkládám ... Jen stejně jako si zaslouží album velké a "drahé", tak si zaslouží nebýt odfláknuta. Prostě když je ta pravá nálada, vytáhnu ty štosy fotek.

Včera jsem večer tu pravou náladu měla. K tomu Unka vybrala týdenní podmínku nějaký artefakt na stránku, tak jsem se zase pustila do stránky z mé nejkrásnější dovolené. Stránky nedělám popořadě. Padly mi do ruky fotky ze zámku Chenonceau. Byl nádherný, bylo krásně...pohoda. Dokonce nám dali i průvodce v českém jazyce. Líbí se mi ten systém, že za vámi nikdo nezamyká. Vejdete si do zámku, projdete ho od sklepa (tam byla v tomhle zámku perfektní kuchyň) až po půdu. Dnes jsme byli na zámku krumlovském na druhé trase a rožmberském na všech trasách. Asi máme zařízení zámků uvnitř zachovalejší, kvalitnější, nevykradenější, ale trochu víc volnosti by neškodilo ;-)

Chenonceau

Na fotce to není vidět. Nejsem ten nejlepší fotograf, ale podkladový papír je jemnounce zelený. Dlouho jsem nevěděla jaký použít, ale když jsem objevila tenhle světle zelený od Gabrety, věděla jsem, že je to to pravé ořechové. Díky Hani.

48hodinový lift

15. dubna 2010 v 22:27
Tentokrát nám do toho všem vlezla nějaká povinnost nebo zábava, takže se 24hodinový nekonal, ale 48 hodinový je taky super čas ;-)

Teď vážně....Když tvořím stránku den za dnem, jde mi to samo. Nebo spíš přichází mi lehce nápady. Jakmile vypnu a na pár dní dám scrap k ledu, trvá mi, než se rozpohybuju...Tentokrát mě po výpadku kvůli dovolené (která byla pohodová) rozpohybovala Gabreta. Zeptala se na pokračování našeho liftíku. Hledala jsem ho snadno. Věděla jsem od první minuty, kdy jsem dostala minulý Gabretin liftík, že vyberu francouzskou scrapařku Genmanou. Mám její stránky moc ráda. Jsou takové čisté, bez přetvářky... a geometrické ;-))

Tak tady je originál od Genmanou:

Genmanou

Gabreta:

gabret

Isobelka:

isa

KETA:

LOVE RALLYE

a vrátila jsem se hooodně daleko až do roku 2005. Pořád mám kam sahat ;-)

"Povinnosti"

7. dubna 2010 v 17:49
Odjíždíme s manželem na 4 dny do lázní v Maďarsku. Naše první dovolená bez syna po jeho narození. Už dnes v noci. V práci jsem zvládla všechny resty a doma přišly na řadu ty scrapbookové. ;-)

První je novinka, se kterou přišla Katie. Je to scraplift, ale z opačného konce. Liftuje se stránka scrapařky, která se přihlásí po. Tzn. po mně se přihlásila Vonver a já liftovala nějakou její stránku.
Vybrala jsem jednoduchou a protože půvab byl opravdu v "jednoduchosti", snažila jsem se tentokrát opravdu nic nepřidávat....

Boubín

Druhá stránka jsou dokonce spojené 2 akce dohromady. Týdenní podmínka zvíře (sova) a sketch dubnový.

Františkovy Lázně

Tak splněno a já jdu žehlit. Přece jen za chvilku vyrážíme a já ještě nic nezabalila.

Scrapbook knižně

7. dubna 2010 v 14:17
Pro všechny, kteří by se scrapbookem rádi začali, ale je na ně těch pojmů nějak moc,  napsala má kamarádka GABRETA první českou knihu o SCRAPBOOKu.

Nemohla ji vydat osoba fundovanější. A obsah tomu odpovídá...
Prozrazovat  rozhodně nebudu. O napětí než začnete číst vás nepřipravím. Ale lituji, že Gabreta nevydala knihu o rok dřív, kdy já se scrapem začínala, protože bych nemusela "skákat" z jedné web stránky na druhou a pídit se, co jednotlivé pojmy, nářadí, .... znamenají. Jen bych si vklidu sedla na chatě do houpacího křesla ke krbu, zapálila svíčku, nalila skleničku vína a četla a prohlížela.... ;-)

Knížku si můžete objednat přímo na stránkách autorky www.scraptime.blog.cz

Přeji vám spoustu radostných chvil s knížkou v ruce a nezapomeňte povzbudit autorku, i já se těším na další už konkrétnější díly a upřímná pochvala je tou největší motivací ;-)

1. Scraplift

2. dubna 2010 v 7:35
Tak jsem zase vyzkoušela něco nového. Scraplift. Je to taková tichá pošta. Prvnímu v řadě se pošle předloha, kterou liftne a ostatní liftují předcházejícího. Není to prvně, kdy tahle akce proběhla, ale za dobu mého scrapování to prvně je. Už dopředu jsem slíbila formát A4 organizátorce, aby se nám to trošku zamotalo. Tvorba stránky pro mě ale nebyla jednoduchá. Asi to bylo tím, že liftuju pouze to, co se mi líbí, to co si vyberu, když mě na stránce zaujme nějaká technika, detail, barevnost... Liftovat něco, co mám nařízeného... Taky byl problém má zodpovědnost. Ostatní družstva už byla u páté účastnice a já třetí stále byla bez předlohy. Proto jsem chtěla udělat stránku "přes noc".  To mi prostě nešlo a musela jsem to nechat do druhého dne uležet. Fotky jsem měla vybrané ze Španělska. Syn mi kladl na srdce, že by chtěl, aby to vypadalo, že plave ve VAP východoaustralském proudu jako NEMO. Fotky jsou z mořského akvária v Barceloně a je to má předposlední stránka v albu Španělsko. Poslední bude protistrana k této. A jak jsem s ní spokojena? Kája byl nadšený a to je to hlavní ;-)