Chinon

23. dubna 2010 v 16:16
K zámkům na Loiře jsme dorazili ve čtvrtek večer. Prohlídli jsme si městečko Angers včetně hradu a v noci stavěli stan. Byli jsme hodně natěšení. Měli jsme v plánu zámků co nejvíc, ale nehrotit to a vše přizpůsobit situaci. Ráno jsme  už před osmou vyráželi z kempu. Za těch několik dní, kdy jsme skoro každý den balili a vybalovali stan, nám to zabralo jen chvilku. První na trase byl Chinon. Tam jsme byli už před devátou. Prý jsou poránu a v podvečer ty nejhezčí fotky ;-) Myslím, že z Chinonu opravdu jsou. Zastavili jsme u hradu u vinice, která mi přišla povědomá. Jako bych ten dům už viděla. Viděla. Tu malebnou scénu si půjčili do průvodce. Prošli jsme hrad, v městečku papírnictví ;-) a vyrazili směrem Chateau D´Azay-le-Rideau.

Tam nám trvalo, než jsme se dostali dovnitř, protože všude kolem zámku byly hradby. Prošli jsme zámeckou zahradu, interiéry, posvačili, pokochali a vyrazili směrem Villandry. Ty jsem ještě nescrapovala ;-)

Jsem zvědavá, jak se vám bude stránka Chinonu líbit. Manžel i syn mi tvrdí, že je prázdná. Mně nepřijde, ale možná to za pár dní uvidím jinak a něco do "toho prázdného místa" přidám. ;-D Rozhodně splňuje týdenní podmínku trhání ;-)

Chinon

Papír vzorovaný a journaling jsou fancy pantsa
Epoxy samolepka creative cafe
Brads hot off the press
kytičky prima
krucánek a písmena chipboard Šumava

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře