První na Loiře

24. dubna 2010 v 21:08
Vlastně jsem touhle stránkou měla začít. Ale nikdy nescrapuji tak, jak bych měla, takže přichází na řadu až teď.

Angers je první zámek na Loiře, který jsme navštívili. Bylo už dost pozdě, když jsme ze St. Michel  do Angers dorazili. Trochu jsme se zdrželi sháněnín nové nabíječky na foťák, kterou nám v kempu ukradli. Na focení jsme ale dorazili v pravý čas. Takhle nádherně zalité sluncem Angers vypadalo ve 20.00 hod. Prošli jsme městečkem kolem napěchovaných kaváren až k hradu. Výhled byl nádherný. Stan jsme stavěli až po desáté hodině.

Stránka je asi nejprostší ze všech stránek zámků na Loiře. Času jsem s ní ale strávila dost. Nemohla jsem poskládat fotky. Měla jsem jich odsud víc a měly různý nádech podle toho, jak slunce zapadalo. Když jsem je konečně vybrala, zase jsem řešila, jak "nezabít" tu energii, která z fotek jde. No tak jsem tuhle stránku dělala celý včerejší večer ;-) Ale jsem spokojená. Až ji totiž za pár let nalistuju v albu, vybaví se mi ta atmosféra a o to mi při scrapu jde.  ;-)

Angers

Podkladový papír má broskvovou barvu. Líp se mi to vyfotit nepodařilo.  ;-)
Díky za vaše komentáře a návštěvu