Červen 2010

jsem zpátky

16. června 2010 v 19:57
Musím přiznat, že jsem v posledních týdnech začínala mít trochu strach, že už mě scrap přestává bavit :( Trápilo mě to. Ale je to pryč. Zase si to užívám. Přestávám vnímat čas, ....i nepořádek kolem ;-))) Vděčím za to jak jinak než Francii. Tyhle stránky si stejně jako Španělsko užívám maximálně.

Tahle stránka je z našeho minimaratonu zámků na Loiře. Před hledáním kempu jsme si jen šli obhlédnout hrad, který byl v plánu následující ráno. Když jsme ale prošli bránou k hradu, nikdo nikde. Přístupová cesta byla opravdu dlouhá. Až před hradem se objevil hlídač. Tak jsme ho ukecali, zámek si prohlédli včetně zahrady a po přečtení průvodce, ve kterém návštěvu uvnitř nedoporučovali, jsme se s hradem rozloučili. Stan jsme stavěli za tmy a pak ještě vařili. K půlnoci jsme ulehli. Vždyť jsme taky ten den stihli 6 zámků a hradů.  Druhý den ráno jsme už před osmou stáli u dalšího. ;-)) Zdá se vám to hektické? Asi bylo. Ale nesmírně nabíjející ;-)

Chaumont

Děkuji za vaše milé komentáře.
Krásný večer!

Podmínková

15. června 2010 v 19:50
Téma - vystřižený objekt z papír. Snažím se podmínkovou udělat, i kdyby na chleba nebylo... Někdy ale tu pravou náladu nemám. No tak jsem vybrala fotky, které mi nic moc neříkají. Nebyla jsem tam, tak nedokážu vnuknout tu pravou atmosféru. Takže jen barevně vyladit ;-)

A když se daří, tak se daří.... Když bylo hotovo, manžel šel na můj stůl hledat děrovačku, o stránku se opřel a udělal dva obrovské otisky uprostřed prázdného místa. Proto ten nezvykle velký nadpis. Musela jsem původní vyměnit a maskovat velkým ;-) Stane se. Ale mohla jsem to přejít s větším nadhledem. No třeba příště. ;-)

ZOO

Díky za vaše postřehy a komentáře
Krásný večer!!

Challenge červen

15. června 2010 v 19:37
Tentokrát byla challenge ve znamení nescrapbookových materiálů. Mistryně v tomto oboru je Gabreta. Co ta dokáže vyšťourat a báječně použít.... :-O Mně tohle téma ovšem taky velký problém nedělalo. Mé minimalistické stránky, kterým se pouze zvolenými pár drobnostmi snažím vdechnout život, mnoho scrap materiálu originálního nepotřebují. ;-)

Na tuhle mi stačil podkladový bílý papír, jeden proužek papíru a navrch ještě jeden jednobarevný papír. Tiskárnou jsem natiskla první část nadpisu, ručně napsala druhou. Šicí stroj a pravé mušličky byly jedinými ozdobami. Jsem spokojená. Stránka sice nemohla konkurovat těm nápadům hýřícími v galerii, ale já mám zase jednu náladovku ve francouzském albu. ;-)

Moře

Tuhle jsem dělala včera večer a dnes lepila. Ač vypadá velmi jednoduše, dává mi čímdál víc zabrat, aby stránky nevypadaly moooc podobně a přitom.... a zvlášt když pár dní nescrapuji ;-) To se pak do té pravé nálady těžko dostávám.

Villandry

Díky za vaše komentáře ;-)

Další společný liftík

3. června 2010 v 21:35
Další společný liftík vybrala Gabreta. Je od Fidji. Nádherný. Nešlo jinak, než vybrat opět francouzskou stránku. Tentokrát je to Montmartre.

Lift4

Tentokrát liftovaly: Dianka, Haňule, Lenzie, Isobelka, Vonver a Gabreta

a má stránka:

Sacre-coure

Tenhle týden jsem zvládla ještě 2 stránky. Jednu do challenge ;-) a druhou jen tak....
Je taky do alba Francie. Není to žádná efektní stránka. Ale pro mě má cenu zlata. Byla to taková zastávka na cestě. Na nádherném místě, s nádhernou atmosférou a pohoda... Pětiletý syn nás fotil aniž bychom to registrovali. Takže i když tam ta fotka nepadne, musí tam být, protože když už pohled na nás chtěl uchovat, musel se mu líbit.... ;-)

Piknik

Díky za vaši návštěvu a komentáře
Krásný víkend. Prý už bude stát za to ;-)